.

A Słowo ciałem się stało i zamieszkało między nami...

Przypowieść o siewcy. Owego dnia Jezus wyszedł z domu i usiadł nad jeziorem. Wnet zebrały się koło Niego tłumy tak wielkie, że wszedł do łodzi i usiadł, a cały lud stał na brzegu. I mówił im wiele w przypowieściach tymi słowami: Oto siewca wyszedł siać. A gdy siał, Niektóre ziarna padły na drogę, nadleciały ptaki i wydziobały je. Inne padły na miejsca skaliste, gdzie niewiele miały ziemi i wnet powschodziły, bo gleba nie była głęboka. Lecz gdy słońce wzeszło, przypaliły się i uschły, bo nie miały korzenia. Inne znowu padły między ciernie, a ciernie wybujały i zagłuszyły je. Inne w końcu padły na ziemię żyzną i plon wydały, jedne stokrotny, drugie sześćdziesięciokrotny, a inne trzydziestokrotny. Kto ma uszy, niechaj słucha!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

czwartek, 31 marca 2016

Ewangelia Św.Jana

Prawa przyjaźni z Chrystusem

To jest moje przykazanie,
abyście się wzajemnie miłowali,
tak jak Ja was umiłowałem.
Nikt nie ma większej miłości od tej,
gdy ktoś życie swoje oddaje
za przyjaciół swoich.
Wy jesteście przyjaciółmi moimi,
jeśli czynicie to,
co wam przykazuję.
Już was nie nazywam sługami,
bo sługa nie wie,
co czyni pan jego,
ale nazwałem was przyjaciółmi,
albowiem oznajmiłem wam wszystko,
co usłyszałem od Ojca mego.
Nie wyście mnie wybrali,
ale Ja was wybrałem
i przeznaczyłem na to,
abyście szli i owoc przynosili
i by owoc was trwał -
aby wszystko dał wam Ojciec
o cokolwiek Go poprosicie
w imię moje.
To wam przekazuję,
abyście się wzajemnie miłowali.

9 komentarzy:

  1. Pieke słowa które porszają nasze serca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Istotnie, dlatego warto zaprzyjaźnić się z Bogiem i Jego Słowem. Ponieważ, każde Jego Słowo porusza nie tylko serce, ale i całego człowieka jest w stanie odmienić na lepsze. Dzięki Agnieszko. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Hmm... Jedno przykazanie miłosci, a cały zakon zachowuje... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie, wystarczy zachować w sercu to jedno najważniejsze przykazanie, a człowiek pozostaje człowiekiem do końca. Słowo Boga ma Moc Bożego Ducha Świętego, dlatego jest ponadczasowe. Dzięki Olimpio. Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Dla mnie bez dwóch cała ewangelia Jana jest po prostu the best.
    Czytając ją mam wrażenie, że Jezus stoi tuż obok mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, również mam podobne odczucie. Chociaż, całe Słowo Boga jest dla mnie wielce natchnioną Księgą.
      Dzięki bardzo. Pozdrawiam Cię Mario

      Usuń
  4. Przykazanie miłości, jest ponad wszystkimi, które je dopełniają.
    Ewangelia Jana, jest najbardziej natchniona.
    Pozdrawiam! Marek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczy samej, nie inaczej. Dokładnie tak, jak dopełniają się przykazania w Dekalogu, tak też dopełnia się Stary Testament z Nowym. Ponieważ, cała Księga jest spisana przez natchnionych proroków mocą Bożego Ducha Świętego. Pomimo, że między stuleciami byli tacy, którzy przy niej na własną (religijną) korzyść manipulowali tekstem, jednakże nie byli w stanie zmienić najważniejszych przekazów. Dlatego też, uważam, że jest to Księga ponadczasowa o wielkiej mocy Bożego Ducha. Dzięki Marku, za czytanie i komentowanie Jej najważniejszych cytatów, które postanowiłem na moim blogu publikować. Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Piękne wzruszające słowa !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Wszechświat z ziemią

Moje zdjęcie
Zmartwychwstał Pan w Chwale Boga Ojca i Ducha Świętego